Doprava

Ceník dopravy CZ

  Objednávky do 1000 Kč Objednávky nad 1000 Kč
Doprava Platba předem
Platba dobírkou Platba předem Platba dobírkou
Česká pošta - Balík do balíkovny 49 Kč 59 Kč 88 Kč 98 Kč zdarma 39 Kč
Česká pošta - Balík na poštu
89 Kč 128 Kč 89 Kč 128 Kč
Česká pošta - Balík do ruky
99 Kč 138 Kč 99 Kč 138 Kč
PPL kurýr 89 Kč 128 Kč zdarma 128 Kč
PPL Parcelshop
69 Kč 108 Kč zdarma 39 Kč
Zásilkovna 69 Kč 108 Kč zdarma 39 Kč
Kurýr na adresu* zatím není možné zatím není možné zatím není možné zatím není možné
Balíkovna zdarma pro objednávky nad 700 Kč

* - doprava může být zajištěna kurýrem PPL, DPD, Zásilkovny


Ceník dopravy SK

  Objednávky do 1000 Kč Objednávky nad 1000 Kč
Doprava Platba předem
Platba dobírkou Platba předem Platba dobírkou
Zásilkovna 89 Kč 128 Kč 59 Kč 98 Kč
Kurýr na adresu* 109 Kč 148 Kč 89 Kč
128 Kč
Zdarma pro objednávky nad 1600 Kč

* - doprava bude zajištěna kurýrem Zásilkovny (Packeta domu)

Při vyzvednutí objednávky na pobočce v síti Zásielkovňa.sk zaplatíte v eurech dle aktuálního kurzu Zásilkovny. 

Nejrychlejší variantou dodání je osobní odběr na pobočce Balíkovny (obvykle dodání do druhého dne po celé ČR a 2-3 dny na Slovensko).

Ceny dopravy platí pro 1 balík do hmotnosti 10 kg nebo do rozměru obvod + délka menší než 120 cm a přesáhne-li objednávka tyto podmínky, budeme Vás individuálně kontaktovat a domluvíme se s Vámi na ceně dopravy.

 

1) Balíkovna

Pro spolehlivé a rychlé doručení doporučujeme osobní odběr objednávek na specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice, Balík si vyzvednete běžně už druhý den od expedice.

Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna nebo na přepážkách pošt po celé České republice (aktuálně v ČR víc než 5 tisíc Balíkoven, seznam Balíkoven zde).

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybrané pobočce Balíkovny, přijde vám potvrzovací zpráva na email a SMS. V rámci ní obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.
Pro vyzvednutí Balíku do Balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna. Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.

2) Zásilkovna

Oblíbený osobní odběr objednávek na pobočkách přepravní služby Zásilkovna.cz. Každá pobočka má svůj vlastní charakter. Některé jsou v obchůdku s oblečením, jiné například v cukrárně. Nejedná se o naše výdejní místo. Všechny pobočky najdete na tomto odkaze https://www.zasilkovna.cz/pobocky.

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybrané pobočce Zásilkovny, přijde vám potvrzovací zpráva SMS. V rámci ní obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa. Pro výdej zboží vám postačí znalost tohoto hesla nebo občanka.

Takto můžete poslat i dárek pro někoho, když napíšete nám doručovací údaje a telefonní číslo obdarovaného a do poznámky přesný datum pro vyzvednutí. Zásilkovna pak pošle upozornění až v 7:00 v určitý den, že dárek připraven na pobočce k vyzvednutí. Žádná další upozornění (o podání, stavu atp).

Počítejte prosím s tím, že dodací lhůta je 2-3 dny od objednání.

3) Česká pošta (doručení na adresu)

Česká pošta obvykle doručuje balíčky přímo do ruky na Vámi zvolenou adresu již následující pracovní den od expedice. V den podání a den doručení bude Vás SMSkou a emailem informovat o doručování balíku.
Pokud Vás pošťák nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka bude uložena na Vaší dodací poště na dobu 7 dnů, než bude odeslána zpět k nám. Na odkazu www.postaonline.cz/zmenadorucenionline můžete poštu požádat o opakované doručení balíku v určitý den nebo prodloužit úložní dobu.
Online sledování zásilky je možné zde https://www.postaonline.cz/trackandtrace.

 

4) PPL kurýr (doručení na adresu a do výdejních míst)

Vybrat si můžete ze zaslání na soukromou adresu nebo zvolit jeden z PPL Parcelshopů nebo Parcelboxů (výdejních míst), kde na Vás zásilka počká celých 7 dní. Balík lze obvykle očekávat následující pracovní den od expedice.

Doručení na adresu

  • Kurýr PPL Vám balík doručí na adresu obvykle následující pracovní den. Pokud Vás kurýr nezastihne, zásilku Vám může opětovně doručit na adresu nebo ji uložit na nejbližším výdejním místě (PPL Parcelshopu), kde na Vás počká celých 7 dní.
  • Jakmile PPL převezme balík od e-shopu, zašle Vám email, kde najdete informace o Vaší zásilce. Na uvedeném odkaze můžete sledovat pohyb zásilky a upravit adresu, den doručení nebo kontaktní údaje.
  • V den rozvozu obdržíte ráno SMS s dvouhodinovým oknem, kdy Vám balík dorazí, a kontaktem na kurýra.
  • Čekáte zásilku na dobírku? U kurýra ji zaplatíte v hotovosti nebo kartou.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat na www.ppl.cz.

Doručení do výdejního místa PPL

  • Vyzvedněte si balík, až se Vám to bude hodit.
  • Vyberte si z mnoha stovek PPL Parcelshopů nebo Parcelboxů, výdejních míst PPL po celé ČR. Jejich seznam naleznete ZDE.
  • O uložení zásilky na PPL Parcelshopu Vás budeme informovat SMS i e-mailem.
  • Ve většině výdejních míst si můžete balík vyzvednout také o víkendu.
  • Zásilka na Vás bude v Parcelshopu čekat celých 7 dní!
  • Zvolili jste platbu dobírkou? Platit můžete platební kartou.
  • Pohyb zásilky můžete taky sledovat na www.ppl.cz.

5) DPD kurýr (doručení na adresu)

DPD obvykle doručuje balíčky do druhého pracovního dne od expedice. O doručení budete informováni SMSkou a/nebo e-mailem. Dozvíte se z nich termín doručení a přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr, kde si můžete změnit adresu nebo termín doručení. U řidiče DPD můžete zaplatit v hotovosti nebo kartou, pokud jste zvolili dobírku.
Online sledování balíku DPD je možné zde https://www.dpd.com/cz.

Obvyklá dodací lhůta je 2-3 dny od objednání.

6) Kurýr na adresu

Balík doručí na Vámi zvolenou adresu kurýr PPL, kurýr Zásilkovny nebo kurýr InTime (nový název WeDo). V den podání bude Vás emailem informovat o doručování balíku. V den doručení bude Vás SMSkou a/nebo emailem informovat o doručování balíku.

Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou kupující stanovil v objednávce.

 

Doprava do dalších zemí EU

Do zahraničí zasíláme prostřednictvím Zásilkovny. Ceny dopravy jsou stanoveny dle aktuálního ceníku Zásilkovny. Vždy Vás ale budeme kontaktovat a informovat o konkrétní částce. Dovolujeme si Vás upozornit, že při zasílání do zahraničí vždy vyžadujeme platbu předem na účet, dobírka není v tomto případě možná.

Zpět do obchodu